Juoksen töissä hikihatussa että olisi varaa maksaa muutamia pieniä luksuksia itselle, kuten 3 Megan netti, mutta ylläri ylläri, vaikka siitä joka kuukausi yli 30 euroa maksaakin niin ei se toimia tietenkään voi. Olin soittanu ja valittanu siitä Elisalle alkuviikosta, ja eilen kun olin koulun jälkeen nukkumassa (oli vähän jäätävä darra :( )ja sitten se puhelin äijä tuli just ku mä hihhuloin täällä sukkiksissa ja topissa. Ja loppujen lopuksi se huomasi että netti kyllä toimii mun makuuhuoneen töpselissä, eli vika on sisäverkossa ja läiskäsi 80e laskun käteen. Perkele. Alkaa vähän hajottaa tämä rahanmeno. Just piti maksaa salikortti että tulisi liikuttua enemmän. Uimahallin sarjakortistaki loppuu kohta aika, mutta se ehkä voi odottaa. Onneksi saan harjoitella omaa lajia ilmaiseksi kun käyn valmentamassa junioreita. Ja sitten mun nilkka vielä venähti, sattui aivan perkeleesti kun se oli just leikattu viimevuonna ja nyt se hajosi taas. Päätin ylittää itseni ja uskaltautua lääkäriin, mutta arvauskeskus oli sitä mieltä ettei nilkan hajoaminen ole kiireellinen asia ja tarjosivat aikaa 3 viikon päähän. Totesin sitten vaan itelle että pitnee varautua taas rahanmenoon ja marssia yksityiselle. Josta sainkin ajan tunnin päähän.

Lääkäri kehotti harrastamaan liikuntaa silleen että nilkatkin rasittuisi. Haha, nyt ei kukaan voi valittaa että liikkuisin liikaa, kun kerran lääkärikin kehotti harrastamaan liikuntaa.