Mua vähän kusetettiin tän asunnon kanssa, täältä puuttu kaikki mm.suihku ja pesutupa, joten päätin vaihtaa asuntoa, ja nyt muutan tossa vartin päästä uuteen asuntoon.

Olen semisti kauhea ihmisten hyödyntäjä. soitin yhelle mun rinnakkaisluokkalaiselle pojalle jonka tiiä olevan vähän ihastunu muhun että tuleeko se auttaaOli ehkä vähän ilkeää, kun nyt se luulee tyliin et oisin ehkä kiinnostunu vaikka oon varattu periaatteessa,mut en mä yksin jaksa nostaa mun parisänkyä perkele...

Ja jos joskus vielä muutan niin ostan akkuporakoneen, meinasin kuolla tota hyllyä vääränmallisella ruuvimeisselillä purkaessa ku isä oli laittanu sen ihan tappotiukkaan porakoneella. Tietysti varmaan ois toi poika tuonu akkuporakoneenki ettei mun tarvii, mut en mä nyht ihan avuton saa olla, sen verta miesvaltasta alaa kuitenkin. PItää sitä nyt yksi hylly osata purkaa jso meinaa hissejä osata suunnitella.