Tänään on ollut ihan kauhea päivä. Kokoajan on tehnyt mieli jotain ruokaa ja kokoajan saanu olla kieltämässä itseään ottamasta ruokaa. Heti aamulla keksin yhtäkkiä että haluan leipoa pitsaa, mutta ONNEKSI oli niin kauhea kiire etten ehtinyt, koska piti valita aamujumpan tai pitsan välillä, ja olin fiksu tyttö taas ja valitsin aamujumpan :)

Sitten menin kouluun ja matkalla piti käydä kaupassa ostamassa postimerkkejä ja olin niin vähällä ostaa koko kaupan kaikki mässyt itselleni ja mennä kotiin mussuttamaan niitä, mutta onnistuin taas hillitsemään itseni, ostin vaan neljänviljan vellipurkin luennolle lounaaksi ja annoin itselleni luvan ostaa sukulakun matkaevääksi.

Sitten meillä loppuikin fysiikan luennot aikaisemmin ja olisin ihan sikana halunnut ostaa keksin kahviosta, mutta ei en ostanu, tosin ostin kaakaota, jossa on paljon enemmän kaloreita, mutta se oli periaatekysymys, koska olen niin addiktoitunut kahteen asiaan( kekseihin ja jäätelöön) etten saanut ostaa keksiä.

Sitten menin vahingossa väärään bussiin kun piti mennä hitsaustunnille amikselle, ja kiersin koko kaupungin bussissa, ja vittuunnuin ja päätin etten mene hitsaamaan kun ovetkin on jo lukossa, joten tulin kotiin ja söin porkkanaraastetta ja mandariinin ja lähdin liikuntatieteelliselle hyppimään trampalla ja treenaamaan flikkejä ja voltteja.

Rupesin miettimään tossa kotiin kävellessä että siellä telinesalilla on aina yksi sellainen ihan sikasöpö poika, ja oon sen kanssa treenaillu useamman kerran ja jutellu kaikkea mutten mä tiedä ees sen nimeä. Vähän tässä vaiheessa on tyhmän tuntusta sitä mennä kysymäänkään, mutta toisaalta en mä nyt voi aina olla tietämättäkään sitä.

Niin ja tänään pukkarissa näin yhden ihan älyttömän laihan tytön, oikeestaan lähinnä kauhistuin sitä katsoessa kun jokapuolelta mm.takapuolesta törrötti vaan luita, ja jostain syystä katsoin sitä silti tavallaan kateellisena. Vaikka se ei edes kieroutuneessa mielessäni oikeasti ollut kovin kaunista enää.