Päätin tässä että aloitan uudelleen kirjoittamaan blogia muutaman vuoden tauon jälkeen. Voisin nyt vähän alkuun kertoilla jotain itsestäni.

Aloitin juuri amk opinnot Keski-Suomessa ja päätin että lusmuiltuani koko lukioajan minkä kerkesin, alan nyt tehdä oikeasti töitä koulun eteen. Tämä tosin on osoittautunut varsin haasteelliseksi, olen kuin joku saakelin aneeminen verilettu, ja siten aivan tuhottoman väsynyt jatkuvasti, enkä oikein saa itseäni revittyä aamuisin ylös sängystä luennoille, ja koulusta tultuani päädyn useimmiten nukkumaan suoraan jos ei ole mitään järkevää syytä pysytellä hereillä. Läksyjen tekemisessä olen aivan tuhottoman huono, enkä millään malttaisi tarttua läksyihin, joten ne jäävät tekemättä, otin fysiikan nyt panostusaineekseni ja olen joka viikon keskiviikko istunut koululla viiteen asti laskemassa fysiikkaa, että edes joskus tekisin jotain koulun eteen.

Olen kovasti kunnian himoinen persoona ja rakastan esiintymistä, usein tungenkin lusikkani joka soppaan ja olen aina menossa ja kaikessa mukana. Saatana vaikuttaa hieman työnarkomaniaan taipuvaiselta toisinaan, ja usein kuulen toppuuteltavan että poltan itseni vielä loppuun parissa viikossa-kuukaudessa tällä tahdilla, mutta niin sitä vaan on monen monta vuotta hengissä kituutettu.