Olen kyllä tosi paska pro-ana! SÖIN SUKLAATA EILEN!!! Whaaat? Mitä vittu? Miksi mä niin tein? Ikinä ei pitäisi mennä nälkäisenä suoraan koulusta kauppaan. Ostin sitten kismetin ja mussutin sen vielä kokonaan matkalla bussille. Ja sitten oli niin perkeleen kylmä että en edes jaksanut olla lenkillä kun säälittävät 25 minuuttia, eli en edes kuluttanut sitä saatanan kismettiä varmaan. Ja sitten olin taas tänään ihan paska ana kun otin ruuan kanssa 2 leipää, kun tavallisesti syön koulussa siis ihan suht kunnollisen annoksen ruokaa ja paljon salaattia ja yhden ruisleipä palan ni ei tarvi kotiin mitään ruokaa ostaa, eli en voi vahingossakaan imuroida kaappejani tyhjiksi kauheissa mässyissä. Mutta sorruin ottamaan toisen leipäpalan, ja vielä vaaleaa leipää, ja laitoin sille margariinia. Olen lipsunut ihan liikaa taas. Vituttaa.

Näin aamulla bussissa oikein sulosen tytön/naisen, oli se varmaaan jo ihan "aikuinen" ts. varmaan mua lähemmäs viitisen vuotta vanhempi eli onko se nyt sitten tyttö vai naine, mutta kuitenkin, se oli niin pieni,(lue:laiha). Sen lahkeet oli ihan normaalin ihmisen lahkeen levyset, mutta ne oli ihan tyhjää täynnä, niinkun koko muukin vaatetus. Ja ne kädet, niin pikkuset. Lievästi kova kateuden pistos iski, miksei mulla ole tollasta itsekuria?